ПРАВИЛА УЧАСТІ
У ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ
«СТС»
I. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕРМІНИ
1. Програма лояльності «СТС»(надалі — «Програма») являє собою комплекс взаємовідносин, в результаті яких Учасник має право отримати винагороди на відповідних умовах.
2. Організатор Програми — товариство, що володіє винятковими правами управління Програмою. Назва та адреса Організатора: ТОВ «СПЕЦТРАНССЕРВІС», 08296, Київська обл., м. Ірпінь, смт. Ворзель, вул. Семеніївська, 3.
3. Учасник Програми — повнолітня фізична особа, суб’єкт персональних даних, який досяг 18 років і який бере участь у Програмі відповідно до встановлених Правил, та особисто, за власним бажанням, повідомляє Організатору свої персональні дані про себе, з метою участі у Програмі.
4. Партнер Програми — підприємство, організація чи фізична особа-підприємець, які, відповідно до умов Програми, надають можливість Учасникам отримати винагороди.
5. Дисконтна Картка — пластикова картка у формі основної картки чи брелока, з логотипом «СТС» та надписом Дисконтна картка, яка видається Учаснику Організатором та надає можливість користуватися всіма правами Програми.
6. Пакет «Сім’я» — об’єднання карток, які користуються системою знижок основної дисконтної картки.
7. Система знижок:
7.1.1. Накопичувальна знижка – знижка на ціну товару, що залежить від кількості придбаного товару за попередній та поточний місяць. (Детальну інформацію по нарахуванню знижки можна дізнатись у точках продажу, а також на web-сайті: www.ctc-gaz.com.ua)
7.1.2. Додаткова знижка – знижка на ціну товару, що додається до основної знижки, на наступну купівлю товару. Нараховується при купівлі від п’ятнадцяти літрів товару за одну заправку автомобіля. (Детальну інформацію по нарахуванню знижки можна дізнатись у точках продажу, а також на web-сайті: www.ctc-gaz.com.ua)
8. Особистий кабінет — сукупність даних в інформаційній системі Програми, що містить інформацію про транзакції, які були здійснені за допомогою карток основної чи додаткової картки Учасника Програми, та поточні знижки, надані особисто Учаснику.
9. Персональні дані — інформація, яка надається Учасником при заповненні Анкети учасника програми лояльності та вноситься в процесинговий центр Програми Організатора.
10. Анкета учасника програми лояльності — бланк з переліком запитань, який видається Організатором, при заповненні підписанні якого фізична особа дає свою згоду на участь у Програмі згідно з визначеними Правилами, а також дає згоду на використання наданих персональних даних в рамках Програми та відповідно до діючого законодавства про захист персональних даних.
11. Телефон гарячої лінії: (044) 223-88-48 (вартість дзвінків згідно тарифів Вашого оператора).
II. УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ
1. Учасниками Програми можуть бути особи, які досягли 18 річного віку і проживають на території України.
2. При вступі до Програми, кожен Учасник отримує одну картку. В разі придбання Товарів у кількості, що перевищує 200 (двісті) літрів на місць Учасник має можливість отримати пакет «Сім’я», що містить одну основну картку та додаткові картки у «Сім’ю». Пакет Учасника можна отримати в точках продажу на умовах, визначених Організатором та/або Партнером.
3. Датою початку участі в Програмі є дата першої транзакції з використанням картки.
4. Незареєстрованим користувачам карток знижка фіксується, але надається лише після повної реєстрації Учасника у Програмі лояльності згідно розділу ІІІ цих Правил.
5. Після реєстрації Учасник отримує пароль авторизованого доступу до особистого кабінету.
6. Про умови Програми можна дізнатись в точках продажу, з інтернет-сторінки Програми, чи за телефоном гарячої лінії.
7. У випадку втрати картки чи пошкодження, для її відновлення, Учаснику необхідно звернутись на будь-яку АГЗП «СТС» та отримати нову картку для поновлення. Після отримання нової картки, Учаснику необхідно звернутись за телефоном гарячої лінії. Старі картки будуть заблоковані, а всі нараховані бали переведені на рахунок нового комплекту карток.
8. Відновити картку з балами, що були на рахунку в момент її блокування, може лише зареєстрований Учасник.
ІІІ. УМОВИ ТА ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ У ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ
IV. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСТНИКА
1. Учасник, заповнюючи та підписуючи Анкету учасника програми лояльності, тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років, він погоджується з правилами Програми та дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.
2. Про розмір знижки Учасник може дізнатися з інформації, звернувшись до оператора АГЗП, за телефонами гарячої лінії або за допомогою web-сайту: www.ctc-gaz.com.ua.
3. Кожен Учасник Системи несе відповідальність за правильність та своєчасність повідомлення Оператора про зміну адреси, телефону та інших персональних даних.
4. Учасник має право у будь-який момент відмовитись від участі у Програмі.
V. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ОРГАНІЗАТОРА
1. Картка є власністю Організатора Програми.
2. Організатор залишає за собою право управління Програмою її розвиток, доповнення та зміну умов.
3. Організатор має право виключити будь-якого Учасника з Програми у наступних випадках:
4. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках програми, а також не надавати їх третім особам без згоди Учасника.
5. В усіх питаннях щодо відносин з Учасниками Програми Організатор керується правилами та вимогами чинного законодавства України.
VI. НАРАХУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЗНИЖКИ
1. Нарахування знижки відбувається при готівковому розрахунку за придбані товари (роботи, послуги) в точці продажу.
2. Знижка учаснику Програми нараховуються за кожен окремий календарний місяць. На перше число кожного місяця розмір знижки встановлюється відповідно до кількості придбаного товару у попередньому місяці з урахуванням умов програми лояльності. Основна знижка може бути збільшена у поточному місяці при умові придбання товару у кількості, що перевищує попередній місяць та з урахуванням програми Лояльності.
3. Для нарахування балів Учасник повинен пред'являти картку Програми кожного разу при здійснені покупки в точці продажу до початку транзакції.
4. Розмір знижки, яка зараховується на картку Учасника, визначається умовами Програми Лояльності. Інформацію про схеми нарахування знижки можна дізнатись в точках продажу, на сайті Програми та за телефонами гарячої лінії.
6. Нарахування знижки по карткам «СТС», розпочинається з моменту реєстрації картки в Програмі.
7. Партнери Програми можуть нараховувати знижку за різними схемами. Про схеми нарахування знижок можна дізнатись на web-сайті: www.ctc-gaz.com.ua
8. Нараховані знижки не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені Учасникові готівковими коштами. Накопичені знижки перераховуються у вигляді додаткового палива, яке надається Учасникові одразу при здійсненні заправки автомобіля.
VII. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
1. Беручи участь у Акції, Учасники підтверджують свою згоду на збір, зберігання, використання, обробку та розповсюдження таких даних Організатором та уповноваженими особами Організатора, які будуть вживати необхідних заходів для захисту даних від несанкціонованого розголошення. При цьому, Організатор цими Офіційними умовами інформує Учасників про включення їх персональних даних до бази персональних даних «Клієнти», володільцем якої є Організатор, у зв’язку з чим кожен Учасник набуває статусу суб’єкта персональних даних і можливість користування правами, передбаченими Законом України «Про захист персональних даних». Збір персональних даних кожного з Учасників здійснюється з метою надання можливості участі у рекламних заходах, в тому числі акційних пропозиціях, що надаються Організатором, та для забезпечення користування Організатором своїми правами, закріпленими як в умовах проведення рекламних заходів (акційних пропозиціях), так і у відповідних правочинах, укладеними між Учасником та Організатором. Порядок поширення персональних даних та коло третіх осіб, яким можуть бути передані персональні дані, визначається Організатором самостійно на власний розсуд, з врахуванням норм законодавства України та/або прав Організатора, закріплених як в умовах проведення рекламних заходів (акційних пропозиціях), так і у відповідних правочинах, укладених між Учасником та Організатором.
2. Персональні дані надані в Реєстраційній анкеті Учасником Організатору, можуть бути використані тільки в межах Програми лояльності і не можуть бути передані третім особам без згоди Учасника.
3. Заповнена та підписана особою Реєстраційна анкета засвідчує її згоду (дозвіл) Організатору Програми на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування тощо) персональних даних, які вказані у цій Анкеті, з метою персоніфікації особи як учасника Програми, a також її згоду з усіма умовами та правилами Програми.
4. Реєстраційна анкета не приймається, якщо вона не заповнена повністю, не підписана, дані вписані нерозбірливо, неправильно чи не відповідають вимогам.
5. Термін внесення даних до інформаційної системи Програми здійснюється протягом 31 дня від дати заповнення Анкети Учасником.
6. Учасник має право припинити свою участь у Програмі в будь-який час. Для цього потрібно надіслати письмове повідомлення про припинення участі на адресу Організатора або залишити повідомлення через гарячу лінію. Після того, як Організатор отримав повідомлення, участь Учасника у Програмі припиняється, Бали анулюються, картка блокується.
VIII. ІНШІ УМОВИ
1. Програма є довготерміновою.
2. Для вирішення суперечливих питань Учасник повинен звернутись до Організатора. Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 календарних днів від дати звернення.
3. Рішення Організатора щодо всіх питань, пов’язаних із проведенням Акції, а також результати проведення Акції будуть вважатися кінцевими і розповсюджуватись на всіх Учасників.
4. Організатор залишає за собою право вносити зміни до всіх умов Програми.
5. Організатор Програми не несе відповідальності за якість товарів та послуг, які надаються Партнерами Програми.